Det er karnevalsdag på skolen i dag
og 10-åringen gikk glad og fornøyd avgårde
utkledd i hjemmelaget trolledrakt med hale og det hele.
Det er noen år siden jeg drev å lagde kostymer for slike anledninger,
ungene vokser til og det har dabbet av med utkledningsanledninger.
I dag er også siste skoledag før vinterferien.
Vi har en hel uke fremfor oss uten vekkerklokkemas
og det skal bli deilig.
Ikke trenger vi å reise vekk heller for å finne snø,
selv om ungene ønsker seg en tur på fjellet.
Vi får se...
Her har kommet mere snø og katten er minst like lei som jeg.
Slik ser han ut i pelsen når han kommer inn så det er ikke bare bare å være langhåret.
Skjønner godt han foretrekker å ligge inne å dorme mesteparten av tiden.
GOD HELG!!!




6 kommentarer:
Så fin karnevalsdrakt. Godt ikke alle kjøper ferdig på Nille ;)
God helg
Kjempefin trolldrakt, mye finere en en fra butikken.
Stakkars pus da, som får pelsen full av snø.
Vår katt har kort pels, og hun går knapt ut av huset om dagen, men hunden får potene fulle av snøklumper. Ikke godt det heller, stakkar.
God helg :)
Fantastisk trolldrakt.
Pusifer liker ikke sne hun heller og nekter å gå ut. Her sner det også nemlig. Tror aldri det har vært en vinter som har vart så lenge så lenge jeg har bodd her. Men det er fullstendig krise oppe i høylandene og alle veiene er stengt så jeg vet ikke om DH greier å komme seg hjem i helgen.
Håper du får en herlig "ferie"
Kjempeflott troll!!!
Ha ei fin helg,¨
klem:)
Huffda- stakkars katt... og tak for hilsen.
Jeg koser mig med godt brød( med fiskekaker på:-) og et glas rødvin og litt strikk.
Heisann
Så tøft troll, he he
Sjalet ditt i mini-palett ble fint, det. jeg var innom Margrethe og så på hennes sjal også.
Faktisk har jeg stått flere ganger i garnbutikker og sett på dette garbet, for det har så mange fine farger(valgets kvaler) MEN så har jeg så masse garn jeg må bruke opp hjemme først....får prøve å være standhaftig....
Legg inn en kommentar