Det ble litt nytt til tross for allerede smekkfulle bokhyller og manglende veggplass til nye hyller

Trøster oss med at vi kunne hatt verre laster...
Dette er hva jeg drasket med meg hjem... (4 av dem er til 10-åringen, Gubben sitt kommer i tillegg)
Og når det gjelder minipalettprosjektet mitt så fant jeg ut at det var et nokså ekkelt garn å lage pulsvanter av, garnet er på en måte altfor lite elastisk så det ble opprekking nok en gang og et nytt forsøk på sjal...

Etter gårsdagens og helgens snøfall, hvor det kom uhorvelige mengder snø og alt var bare drivhvitt, er det i dag en solrik og kuldeklar vinterdag. Fuglene synger som om våren alt skulle ha ankommet men det ser ut for at det bare er å smøre seg med tålmodighet for det er sansynligvis lenge til alt dette vil smelte bort.
HA EN STRÅLENDE DAG VIDERE!!!



6 kommentarer:
Alltid deilig å anskasffe seg noen nye bøker. :))
Jeg har ikke oppbevaringsplass til bøker og har dermed gitt bort omtrent alle bøkene mine. Mesteparten tok foreldrene mine - mulig jeg får dem tilbake en eller annen gang .. men resten ga jeg til loppisen til LHL.
Men har hele tiden lyst på nye bøker .. så det blir nok noen nye etterhvert her også.
Synd med de pulsvarmerne .. men et sjal blir helt sikkert fint.
Godt med litt fuglesang - som lover oss vår - en eller annen gang .. :o)
Ha en flott tirsdagskveld - klem!
Å lese bøker er jo ingen last, men bare hyggelig:)
Lykke til med sjalet,,
klem:)
Det er jo alltid gøy med nye bøker! Kjøpte to stk selv her om dagen.
Misunner deg boksalget. Det er få ting som er så herlig som en stabel uleste bøker.
Stakkars det og det garnet. Jeg likte godt å strikke med det jeg. Men vi kan ikke alle være like og godt er det.
Ha en flott onsdag.
Mamutt er herlig. Jeg har ikke fått tatt noen runde enda, men håpr jeg rekker det.
Synd det ikke ble noen oulsvanter, men sjal blir sikkert fint det også.
Og våren, ja den kommer når den kommer ganske sikkert:))
Legg inn en kommentar