
Det kan da vel ikke være nødvendig å okkupere hele sendetiden til NRK med all denne sporten

Er det virkelig en så stor andel av landets befolkning som er sportsinterressert?
Hva pokker skal vi som bare har NRK glo på i disse tider

Nå er vel ikke vi dem som ser mest på TV i utgangspunket og vi har jo selv valgt å ikke ha flere kanaler enn NRK,
men det er jo innimellom godt å sige ned i sofaen på kveldstid og glane inn i boksen for å koble av litt fra hverdagen, og nå blir det nærmest umulig og da kjenner jeg at tv-suget blir ekstra stort

3 kommentarer:
Ja så enig så enig. Jeg mener at sport er såpass døvt at det burde vært sent på egne sportskanaler. I følge min mannn så er det bare meg som ikke liker sport.. tror ikke det nei.
Nei, du er nok ikke den eneste som ikke liker sport ;)
Her i huset er det heldigvis ingen som bryr seg om slikt så vi lever med svart skjerm og tv'n av, det er helt likegyldig hvem som vinner, aner ikke engang hvem som deltar...
Jeg har nesten ikke hatt på tv'n etter at ol begynte jeg .. så jo på reprisen av åpningsseremonien og så stod den på en dag mens jeg satt og blogget .. hørte stort sett det samme om og om igjen .. hele dagen .. til slutt slo jeg av og etter det har det kun vært barne-tv for minstejenta her i huset. Gleder meg til fredag - skal jo være nytt på nytt i alle fall .. skjønt en time tidligere enn vanlig da .. litt for tidlig synes jeg .. *sukk*
Får se litt film eller noe på nettet i steden kanskje .. ??
Men nå har vi snart kommet halvveis - så da ser man en ende på det hele :o)
Ha en flott torsdag - klemmer!
Legg inn en kommentar