torsdag 18. februar 2010

Kjøkkenkluter

Det ble noen oppvaskkluter også når jeg først var i "klutemodus".


52 masker på pinne nr 3 1/2, ca 30 g bomullsgarn pr klut.

5 kommentarer:

Torilpia sa...

Så produktiv du er da .. :o) Kanskje like greit at tv'n er full av sport ??? Men du er vel kanskje en av dem som strikker og ser tv samtidig? :o)

Ha en fortsatt fin torsdag - klem!

Kate-Marita Pettersen sa...

Flotte oppvaskkluter i delikate farger:)
Ha ei fortsatt fin uke,
klem:)

elle-melle sa...

Herlige kluter! - og flotte farger!
Jerg liker også å strikke mine egne kjøkkenkluter, ingenting slår de hjemmestrikkede:)

Unknown sa...

Flott, jeg bruker bare hjemmestrikkete kluter nå.
Jeg se heller ikke på Ol, føler meg som en outsider.;))

... sa...

Jeg har ikke prøvd å strikke kluter, men kanskje jeg skal prøve. De du har strikket her var fine :)