tirsdag 9. februar 2010

Lys gråblå...

...krage i Sandnes alpakka skal varme 10-åringen
Dagene snegler seg avgårde mot våren.
Til tross for solskinn og lyse dager må jeg si jeg er passe lei vinter og kulde nå.
Jeg vil ha soool!!
Jeg vil ha energi!!
Jeg vil ha vår!!
Og hvorfor tror jeg hele vinteren at alt skal bli så mye bedre bare våren kommer...

4 kommentarer:

Torilpia sa...

Tja si det .. men det har vel noe med lyset og varmen å gjøre. Alt fungerer liksom så mye bedre da :o)

Den gråblå "halsen" blir nok kjempegod å ha rundt halsen på de kaldeste dagene ja .. :o)

Klemmer!

PS - Takk for koselig kommentar hos meg .. :o)

Unknown sa...

Deilig hals mens man venter. :))

Unknown sa...

Smart ting det der!!

... sa...

Det ser ut til at kragen kan bli nyttig å ha i tiden fremover, for kulda ser ikke ut til å slippe taket.
Fin gråblå farge.

Og du er absolutt ikke alene om å vente på sola og våren :)