mandag 15. februar 2010

Litt nytt til kjøkkenet...

Jeg var møkklei alle de utslitte gryteklutene med brennmerker og gud vet hva
så derfor har jeg nå laget meg noen nye, i farger som matcher kjøkkenets mørklilla vegger.
Noen kjøkkenhåndkær ble det også.
Litt forskjellige fargetoner i det fordi jeg utelukkende har brukt av garnlageret.

4 kommentarer:

Torilpia sa...

Kjempefine .. :o)

Klemmer!!

Unknown sa...

Vi trenger litt fornying av og til.
Det er jo fint at det er litt forskjellige nyanser. :))

Kate-Marita Pettersen sa...

Disse ble kjempefine:)
Klem:)

elle-melle sa...

Herlige kjøkkenkluter og grytelapper.
Den slags får man jo aldri for mange av.
Du har valgt flotte farger og det er jo bare fint at de er av forskjellig valør:)