Jeg var møkklei alle de utslitte gryteklutene med brennmerker og gud vet hva
så derfor har jeg nå laget meg noen nye, i farger som matcher kjøkkenets mørklilla vegger.
Noen kjøkkenhåndkær ble det også.
Litt forskjellige fargetoner i det fordi jeg utelukkende har brukt av garnlageret.
4 kommentarer:
Kjempefine .. :o)
Klemmer!!
Vi trenger litt fornying av og til.
Det er jo fint at det er litt forskjellige nyanser. :))
Disse ble kjempefine:)
Klem:)
Herlige kjøkkenkluter og grytelapper.
Den slags får man jo aldri for mange av.
Du har valgt flotte farger og det er jo bare fint at de er av forskjellig valør:)
Legg inn en kommentar