onsdag 10. februar 2010

Blått...


Blå håndleddsvarmere av et restenøste med Baby Merino.



Litt vårstemning innendørs i påvente av at hagen skal våkne opp av vinterdvalen...

Ha en stålende vinterdag videre!

4 kommentarer:

... sa...

Perleblomster er nydelige :)

Ha en strålende vinterdag du også! Nå skal jeg en tur ut med hunden i kulda. Heldigvis skinner sola i dag, så jeg skal kjenne etter om det er noe varme i solstrålene :)

Torilpia sa...

Kjekk måte å få brukt opp restegarn - er jo så flotte slike pulsvarmere ..

Perleblomster .. *sukk* Nydelig :o)

Ha en super onsdag - klem!

Kate-Marita Pettersen sa...

Flotte pulsvarmere i ei nydelig blåfarge:)
Nydelige blomster,,, jeg venter også på våren, men her laver snøen ned i dag.

Ha en flott onsdag:)
Klem:)

strikkedilla sa...

Flotte pulsvarmere. Masse annet flott hos deg og.