Perleblomster er nydelige :)Ha en strålende vinterdag du også! Nå skal jeg en tur ut med hunden i kulda. Heldigvis skinner sola i dag, så jeg skal kjenne etter om det er noe varme i solstrålene :)
Kjekk måte å få brukt opp restegarn - er jo så flotte slike pulsvarmere .. Perleblomster .. *sukk* Nydelig :o)Ha en super onsdag - klem!
Flotte pulsvarmere i ei nydelig blåfarge:)Nydelige blomster,,, jeg venter også på våren, men her laver snøen ned i dag.Ha en flott onsdag:)Klem:)
Flotte pulsvarmere. Masse annet flott hos deg og.
Legg inn en kommentar
4 kommentarer:
Perleblomster er nydelige :)
Ha en strålende vinterdag du også! Nå skal jeg en tur ut med hunden i kulda. Heldigvis skinner sola i dag, så jeg skal kjenne etter om det er noe varme i solstrålene :)
Kjekk måte å få brukt opp restegarn - er jo så flotte slike pulsvarmere ..
Perleblomster .. *sukk* Nydelig :o)
Ha en super onsdag - klem!
Flotte pulsvarmere i ei nydelig blåfarge:)
Nydelige blomster,,, jeg venter også på våren, men her laver snøen ned i dag.
Ha en flott onsdag:)
Klem:)
Flotte pulsvarmere. Masse annet flott hos deg og.
Legg inn en kommentar