Selv om jeg egentlig hadde pålagt meg selv kjøpestopp på garn så måtte jeg bare skaffe meg Sandnes minipalett.
Etter å ha sett dette sjalet hos Margrethe fikk jeg nemlig lyst å strikke meg et slikt eller noe lignende,
men da jeg sto i butikken klarte jeg rett og slett ikke bestemme meg for hvilken farge så da ble det to
Garnet jeg brukte i "So far away-"sjalet er det same. Helt herlig. Og der slo jeg deg gitt - jeg kjøpte 4 forskjellige nøster da jeg var i Oslo. Rett og slett praktfulle til sjal de der, det eneste jeg har å klage på er at det er ikke så MYKT som jeg gjerne skulle ha ønsket. Men en kan jo ikke få alt heller.
Gleder meg til å se hva du lager - jeg trenger flere ideer.
5 kommentarer:
Hei :)
Var innom Margrethe og tok en titt på sjalet. Det var skikkelig fint, og garnet var nydelig.
Riktig god helg til deg!
Nydelig garn i flotte farger, og sjalet var virkelig pent:)
Ha ei fin helg!
Garnet jeg brukte i "So far away-"sjalet er det same. Helt herlig. Og der slo jeg deg gitt - jeg kjøpte 4 forskjellige nøster da jeg var i Oslo. Rett og slett praktfulle til sjal de der, det eneste jeg har å klage på er at det er ikke så MYKT som jeg gjerne skulle ha ønsket. Men en kan jo ikke få alt heller.
Gleder meg til å se hva du lager - jeg trenger flere ideer.
Ha en super helg da.
Herlige farger .. :o) Skjønner godt at du ikke klarte å stå imot jeg .. :o)
Ha en kjemepfin helg - klemmer!
Dette garnet er kjempeflott og supert å strikke med.... kanon godt garn som passer til mye. jeg strikket sokker i den blå utgave
Legg inn en kommentar