Ja, det er ikke en stor hemmelighet at jeg er "sportshater" og blir ganske så opptrekt og irritert over all sporten som sendes på tv.
Jeg er ganske enkelt lei av at sportssendinger har en så stor andel av sendetiden, det er jo pinadø sport etter hver eneste nyhetssending og nå under OL har jo NRK vært helt okkupert av sport. Blææærk!

Jeg har registrert at mange av strikkerne i bloggverden har benyttet OL-sendingene til OL-strikk og rukket å lage masse flott, men selv ikke en god strikkeøkt får meg til å glo på sportslig uinteressant møkk, jeg fikser nok best å strikke uten sport som akkopagnement.
Men nå er heldigvis OL over for denne gang! JIPPI!

(Phu, måtte bare ha en liten utblåsning...selv om mange nok er uenig med meg og engasjerer seg stort i hva som rører seg i "sportsnasjonen Norge" )

Vinterferien har startet her med stålende vintervær.
10-åringen har funnet frem skiene og hadde seg en lang tur sammen med Gubben i går.
Fordelen med all denne snøen er at man trenger ikke dra langt vekk for å finne fine tursteder og gode skiforhold.
HA EN STRÅLENDE UKE!!! 



5 kommentarer:
Ja heldigviiiiiis er det over. Nå mangler det bare at snøen forsvinner så er vi igang!
Du borde bodd her, her syns de Vinter OL tull og tøys og jeg er veldig glad for Eurosport. Jeg er ingen sporstfan egentlig, men langrenn er det utrolig spennende. ;)Like bra at ikke alle er like.
Nydelig bilde. Jeg har ike hatt ski på bena på 20 år, men nå kjenner jeg at lysten er der fremdeles.
Ha en super uke.
Jeg føler med deg .. :o) Trodde ikke jeg var spesielt intr heller .. men jammen har strikkinga fått meg til å glo på sport ja .. hvem hadde trodd det for halvannen uke siden .. at jeg skulle sitte og strikke OG glo på sportssendinger på tv .. haha ..
Nå er det Paralympics og faren til eldstejenta skal delta der ... så jeg må nok forsøke å få med meg noen kjelkehockeykamper også - før jeg anser sportssesongen for over. Ser aldri sport ellers .. :o)
Sjalet ditt ble jo fint det :o)
Nydelig pels pusen din har etter å være ute i snøen .. hihi .. må være ubehagelig - uff stygt å le av det .. unnskyld pus :o)
Likte den trolldrakten .. artig for ungene å kle seg ut når de kan ha så flotte kostymer. Husker jeg mislikte karneval sååååå når jeg var lita - men det var helst fordi jeg aldri hadde noe skikkelig kostyme. Så det har mye å si for dem dette.
Ha ei super sportsfri uke - klemmer!!
Jepp det er over!Nå er det igjen frustrerte fruer som overtar min tv!Me like!
Klem,Janne
Nyyyydelig vinterbilde!!!
Ei fin uke til deg,
klem;)
Legg inn en kommentar