som tross sine fylte 89 år fortsatt er knallsprek, bor hjemme og klarer seg selv.
Hun sverger til grovbrød med honning til frokost, masse frukt og grønnsaker, lite fett i kostholdet generelt og daglige spaserturer, i tillegg er hun med på diverse sosiale aktiviteter og farter rundt og er helt klar i toppen. Imponerende synes jeg, og tviler på jeg kommer til å være i samme stand om jeg i det hele tatt oppnår så høy alder...
Gubben og guttene har vært på skiturer på fjellet der selv om været var så som så,
men jeg trives ikke særlig med ski på beina så jeg har "holdt min mormor med selskap" og måket snø
Jeg har i løpet av de dagene ikke strikket en eneste maske til tross for at jeg hadde med meg strikketøy.
Jeg hadde faktisk ikke lyst til å strikke, og har heller ikke tatt i pinnene etter at jeg kom hjem...
Nå er vinterferien over for denne gang og hverdagen på plass igjen.
Jeg liker igrunn hverdagene best...
HA EN STRÅLENDE UKE!



6 kommentarer:
Herlige vinterbilder dette!Bestemor høres sprek ut!
Klem,Janne
Det er helt greit å la pinnene hvile noen ganger. Noen ganger trenger man påfull av noe annet. Fine bilder. Herlig mormor du har. :))
Heldig du er som har ei sprek bestemor;) Alle mine besteforeldre er gått bort, desverre.
Kjempeflott det siste bildet!!
Ha en fin kveld,
klem:)
Det er herlig med så spreke damer. Og bestemødre er gull verdt.
Herlige vinterbilder. Det er så lenge siden jeg har gått på ski at jeg ikke vet om jeg kan, men en sånn skitur står for meg som en drømmeting.
Ha en super dag i morgen.
Det ser ut som du har hatt en fin vinterferie, kjempefine bilder, og så heldig du er som har en så sprek bestemor :)
Ha ei fortsatt strålende uke!
Flotte bilder :o)
Noen ganger er det like greit å ta en pause sikkert .. ikke alltid det føles like lystbetont. Men det kommer nok tilbake igjen :o)
Håper du får ei super helg - klemmer!
Legg inn en kommentar