tirsdag 2. mars 2010

Minste motstands vei...

Det er mange måter å rydde i UFO-kisten på, og på noen ting valgte jeg minste motstands vei og rakk det simpelthen opp fremfor å fullføre...



Nå er jeg godt i gang med en jakke i Tynn Alpakka fra DSA, noe "nytt" garn må man da kunne unne seg å bruke selv om garnlageret fortsatt er stort og UFO'ene mange. Jakken blir fargeløs og lite "meg"
men kanskje forandring for engangs skyld vil fryde også meg på tross av at jeg er et vanedyr og altfor glad i farger...

6 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Beundrer alle som kan strikke!Nydelig garn dette her!
Janne

Sylvia sa...

Nytt garn må jo kjøpes når man er flink til å bruke av lageret!! Sånn ser jeg på det!
jeg er også glad i farger, og ler når jeg ser du strikker i beige. Sånn gjør jeg også....i beige. Gjorde det med en genser i sommer, men jeg har faktisk brukt den endel. Den går til de fleste farger. Men lysegrått, det er altså ikke meg!!
Skal prøve å kjøre forsiktig med min nye , røde bil. Men merker det er lett å trykke på gassen, jihaaa!

Torhild Reidardatter sa...

Noen ganger er det rigtig godt å ha noget som er ensfarvet!!!! spesiellt hvis det du har til/under er mere fargerigt vil dt ofte være bedre avstemt å ha en lysere / beige jakke til. Glæder mig til å se den færdig.

Torilpia sa...

Blir jo spennende å se om den faller i smak ferdig :o) Farger er jo alltid kjekt .. men du kan jo ha farger på tilbehør som skjerf etc .. :o)

Ufo-prosjekter er kanskje like greie å rekke opp .. hvis man ikke ser for seg at man skal gjøre dem ferdig i alle fall ... Mye garn har du til ymse slag nå da .. :o)

Ha en fortsatt super uke - klemmer!

elle-melle sa...

Ha, ha!!!
Det der lyder ganske kjent om jeg skal si det. Jeg har ikke peiling på hvor mange kilometer med garn jeg har rukket opp i årenes løp. Men jeg synes det er smart, for hvorfor i all verden skal man ha en hel haug garn liggende til ingen nytte? Når det alikevel ikke blir til noe med det som en gang var tenkt er det like lurt å rekke opp og kanskje begynne på noe nytt som kanskje blir noe av:)))
Farger er jeg også veldig glad i, men noen ganger kan man jo ha bruk for ei jakke som ikke skriker av fargefryd. Du skal se du blir godt fornøyd likevel!

Unknown sa...

Det er nå et godt alternativ til farger dette. Du blir sikkert helt fornøyd.