Jeg har strikket et par grå pulsvarmere
Og ellers har jeg og 10-åringen levd et slaraffenliv i helgen, Gubben har nemlig vært i Oslo og besøkt sin bror og de store har ikke vært hjemme.
Vi har skeiet ut med vafler til frokost, sett film og spist seigemenn og is, småpratet om livets trivialiteter, lest og ikke gjort det døyt fornuftig. En koselig avslappende helg uten noe mas og kjas.
I morgen innhenter hverdagen oss igjen med klokken som diktator...


7 kommentarer:
Det er altid så dejligt at tage en week-end ud af kalendern! Ikke gøre dagens gode gerning .
Lyder som om I rigtig har fundet tonen hvad angår dase - dage.Pøj, pøj i morgen tidligt;-0
Det er godt med en slik avslappende helg en gang i blandt, og den bør nytes nytes med god samvittighet. Hverdagene er fort nok tilbake igjen.
Fine pulsvanter :)
Koselig med slike dager. Pullsvarmene som du har produsert er nå fine. Jeg har passet Levi, men ellers har vi gått her og subbet i innetøy vi også og spist godterier. Herlig. :))
Det er godt med slike dager innimellom både for voksne og barn.
Flotte pulsvanter!
Høres ut som ei helt perfekt helg:)
Ha ei koselig uke,
klem fra Kate:)
Ps. pulsvarmerne var fine:)
Liker de pulsvarmerne du lager - spesielt de i rosa .. :o)
Enig med din vurdering av Tilbake til Riverton - ikke den mest spennende boken jeg har lest - men helt grei :o)
Tusen takk for kommentar på den engelske bloggen min også .. synes det er rart at ikke flere av de "norske" leserne mine ikke legger igjen noen kommentarer der - mulig de tror de må skrive på engelsk når jeg gjør det .. ?? :o)
Ha en super ny uke - kos deg!! Klemmer!
Legg inn en kommentar