...går jammen fort
Tiden bare raser avgårde og jeg ser nå at en hel uke har passert siden sist jeg klarte å krote ned et innlegg her.
Det blir ikke strikket noe særlig her for tiden, jeg har mest av alt lyst å bare gå i dvale mens jeg venter på vår...
Sikkert ikke så dumt å gå i dvale, bare du husker å våkne snart for nå er det ikke så veldig lenge til snøen er borte og fargene kommer. Det er jo en fantastisk opplevelse hvert år å se, lukte og høre forvandlingene som er i ferd med å skje nå:))
Ja tiden går fort .. men samtidig virker det som om den står stille når man ser på snøen ute. Det fortsetter å snø her .. og våren virker uendelig langt unna. MEN den kommer - den kommer. Tror nesten jeg har lyst til å gå i hi jeg også .. :o)
6 kommentarer:
Sikkert ikke så dumt å gå i dvale, bare du husker å våkne snart for nå er det ikke så veldig lenge til snøen er borte og fargene kommer. Det er jo en fantastisk opplevelse hvert år å se, lukte og høre forvandlingene som er i ferd med å skje nå:))
Hi.hi.. ja kanskje DET er løysinga på vårlengselen!Eg blir med og går i dvale sammen med deg..
God kveld vidare:0)
Jeg venter og venter på våren jeg også, og en dvale nå hadde vært en god løsning ja ;)
Kunne godt ha tenkt meg litt dvale inimellom jeg også. Men det kan ikke være så lenge til nå - og jeg vil jo ikke gå glipp av de første vårtegnene.
Skriv blogg når du føler for det du. Det er eneste måten har jeg funnet ut.
Ja tiden går fort .. men samtidig virker det som om den står stille når man ser på snøen ute. Det fortsetter å snø her .. og våren virker uendelig langt unna. MEN den kommer - den kommer.
Tror nesten jeg har lyst til å gå i hi jeg også .. :o)
Ha en super onsdagskveld - klemmer!
Våren er jo så smått begynt å komme nå, det er bare å holde ut litt til. :))
Legg inn en kommentar