tirsdag 30. mars 2010

Endelig fungerer nettet som det skal igjen ,
men det er skremmende å oppdage hvor avhengig man blir av denne tidstyven som nettet egentlig er.
Men når de verste abstinensene hadde gitt seg så må jeg vedgå at det egentlig var litt godt med en nettpause

Seks par svarte pulsvanter har blitt til siste tiden.
Egentlig gørrkjedelig å strikke og til slutt gikk det på "autopilot",
men hva gjør man ikke for å etterkomme folks ønsker...


Nå er endelig påskeferien i gang og for meg er påsken den høytiden jeg liker aller best.
Det betyr for meg starten på et nytt hageår, naturen som på ny våkner til liv
og at den lyse herlige årstiden endelig er her igjen.

At folk, særlig etter denne vinteren, streber etter snø, skiturer, høyfjell osv er for meg uforståelig,
appelsiner og kvikklunsj kan fint inntaes i hjemmelige omgivelser også
Ønsker dere alle en riktig trivelig påske
uansett hvor og hvordan dere foretrekker å tilbringe den!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, nett som ikke funker er hysterisk irriterende! Godt at det er i orden nå da.
God påske til deg også! Og du.. ingen leting etter snø her i gården heller! Skulle da bare mangle.

Kate-Marita Pettersen sa...

Flotte pulsvanter du har laget:)
Ja, vi har ei fin tid i møte nå med snøsmelting og lysere dager, jeg nyter det i fulle drag!!
Ha ei flott påske,
klæm fra Kate:)

Unknown sa...

Så fint å få svar hvorfor disse påsketingene. ;)
Nydelig at du er så snill og strikker så mange pulsvarmere i en farge.
Det er tidi med disse fjellfolkene. Jeg har gått å hørt på gnåling om denne snøen, men det er de samme folkene som reiser på fjellet med en gang påsken kommer.
Koser meg hjemme i sofaen og imorgen skal jeg rote litt i hagen.

Ruth sa...

Flotte pulsvanter, men jeg tror jeg hadde fått fnatt om jeg skulle ha strikket så mange. Du må være mer enn tålmodig tror jeg.

De to siste dagene har det lavet ned sne her og ifølge nyhetene kan vi vente oss 40 cm til i løpet av natten. Så hadde jeg kunnet så hadde jeg sannelig dratt ned til byen og feiret påske der jeg også.

Håper du får en riktig fin en.

karna sa...

Takk for hyggelig kommentar. Nydelige pulsvanter du har strikket, også så mange. Og trægt nett er vel nesten noe av det værste i våre dager. Håper du får en fin påske, påske for meg er å se at våren kommer.

... sa...

Nettproblemer er ikke artig, nei! Fint at du er tilbake igjen :)
Det var en god bunke med pulsvanter du har strikket. Veldig fine, de blir nok fornøyde de som får dem.

Ha en fin påske :) Påsken betyr for meg også at lyset er tilbake, at naturen våkner til liv igjen, og (vanligvis) starten på en ny hagesesong.

elle-melle sa...

Jeg strever fortsatt med nettet og ikke skjønner jeg hva som er feil heller:(
Jeg har store problemer med firefox for tiden og derfor blir det lite med kommentering herfra.
Pulsvantene var flotte og jeg skjønner godt de er etterspurte, men også at det blir kjedelig å strikke så mange like etterhverandre.

elle-melle sa...

Flotte pulsvanter og godt gjort å strikke så mange like:)