søndag 4. april 2010

Påskemorgen


Så var vi kommet til påskemorgen/1.påskedag og det er den dagen vi faktisk feirer skikkelig i påsken
 med gjester og lang god frokost, eh, kanskje man heller skal kalle det lunsj når klokka har lidd mot ett...


Og for anledningen tok jeg på min knallgule kjole med oransje lus
fatter ikke helt hva jeg tenkte på da jeg strikket den for mange herrens år siden,
den er jo ikke brukendes til annet enn å piffe opp stemningen rundt påskebordet

  
(hehe, gult er ikke alltid så kult at det gjør noe...)




Ute er det definitivt vår nå, krokusen blomstrer og fuglene synger som besatte, riktig herlig...
Ha en fortsatt fin påske!  

4 kommentarer:

Unknown sa...

Kan jo bli en tradisjon å ta på seg påskekjolen.
Fint bord du har pyntet. Ja, det er deilig med vår. :))

... sa...

Kjolen så fin ut den, og fargene er jo passende å bruke i påsken.
Håper dere hadde en hyggelig påskefrokost, det var et fint og koselig dekket bord.
Nydelig bilde av krokusene. Nå har resten av krokusene mine også startet blomstringen :)

Unknown sa...

Det ligger en award til deg på bloggen min. :))

Ruth sa...

Det er da ikke dårlig å ha egen påskekjole vel? Jeg syns det hørtes helt knall ut. :)

Sånne sene frokoster kalles brunch her. Beste som finns det.

Ha en super uke.