
Så var vi kommet til påskemorgen/1.påskedag og det er den dagen vi faktisk feirer skikkelig i påsken
med gjester og lang god frokost, eh, kanskje man heller skal kalle det lunsj når klokka har lidd mot ett...
Og for anledningen tok jeg på min knallgule kjole med oransje lus 
fatter ikke helt hva jeg tenkte på da jeg strikket den for mange herrens år siden,
den er jo ikke brukendes til annet enn å piffe opp stemningen rundt påskebordet

fatter ikke helt hva jeg tenkte på da jeg strikket den for mange herrens år siden,
den er jo ikke brukendes til annet enn å piffe opp stemningen rundt påskebordet

(hehe, gult er ikke alltid så kult at det gjør noe...)
Ute er det definitivt vår nå, krokusen blomstrer og fuglene synger som besatte, riktig herlig...
Ha en fortsatt fin påske!
Ha en fortsatt fin påske!






4 kommentarer:
Kan jo bli en tradisjon å ta på seg påskekjolen.
Fint bord du har pyntet. Ja, det er deilig med vår. :))
Kjolen så fin ut den, og fargene er jo passende å bruke i påsken.
Håper dere hadde en hyggelig påskefrokost, det var et fint og koselig dekket bord.
Nydelig bilde av krokusene. Nå har resten av krokusene mine også startet blomstringen :)
Det ligger en award til deg på bloggen min. :))
Det er da ikke dårlig å ha egen påskekjole vel? Jeg syns det hørtes helt knall ut. :)
Sånne sene frokoster kalles brunch her. Beste som finns det.
Ha en super uke.
Legg inn en kommentar