...denne awarden
fra både Margrethe med bl.a bloggen Hulter til bulter.
og Rita med bloggen Ruta.
En stor takk til dere begge!
Det er jo alltid slik at når man tar imot en Award, så følger det forpliktelser med. Sånn også med denne.
1. Legg ut Awarden i bloggen din
2. Gi den videre til 12 personer
3. Link til de du gir den til
4. Gi dem beskjed om awarden
5. Link til den du har fått den av
Jeg har sett at mange er gått over til å ha awardfrie blogger etterhvert så da gjør jeg det ganske enkelt denne gang
ved å rett og slett gi dem videre til alle dere av følgerne mine som har tid og lyst til å ta den med seg.
Versågod!
og Rita med bloggen Ruta.
En stor takk til dere begge!
Det er jo alltid slik at når man tar imot en Award, så følger det forpliktelser med. Sånn også med denne.
1. Legg ut Awarden i bloggen din
2. Gi den videre til 12 personer
3. Link til de du gir den til
4. Gi dem beskjed om awarden
5. Link til den du har fått den av
Jeg har sett at mange er gått over til å ha awardfrie blogger etterhvert så da gjør jeg det ganske enkelt denne gang
ved å rett og slett gi dem videre til alle dere av følgerne mine som har tid og lyst til å ta den med seg.
Versågod!



2 kommentarer:
Gratulerer med award :o)
Ser ut som om dere har hatt ei fin påske .. men det er vel allikevel godt å være tilbake i hverdagen.
Håper alt er bra med dere - klem!
Gratulerer med award:)
Jeg er av dem som etter endel overveielser valgte å gjøre bloggen min awardfri, men uansett, takk for tilbudet:)
Ha en fin mandag ettermiddag,
klem fra Kate:)
Legg inn en kommentar