lørdag 10. april 2010

Våren er her

Sol fra skyfri himmel, fuglene kvitrer om kapp og dagen kommer til å bli brukt i hagen.
Det er mye å rydde opp i etter vinterens herjinger, løv og visne plantedeler i mengder.
Våren er definitivt den årstiden jeg liker best
Så full av forhåpninger, løfter , lys og alt man har savnet de lange gufne vintermånedene,
og det er gledelige gjensyn med kjære planter som sakte men sikkert dukker frem fra vinterdvalen

Nei, jeg har ikke tid til å sitte her å sludre...

Ønsker dere alle en strålende og vårlig helg!

6 kommentarer:

... sa...

Her er det også nydelig vårvær. Det er meldt om 18 varmegrader, så jeg skal straks ut i hagen. Har planer om ei dugelig økt i solskinnet :)

Ha en nydelig dag og helg!

Margrethe sa...

Våren er virkelig herlig. Og soldager må brukes i hagen selvfølgelig :-)
Hvis du stikker innom hobbybloggen min, finner du en Award til deg. Håper du kan ta i mot den. Ha ei god helg.

elle-melle sa...

Kort og godt en herlig tid:)))

Unknown sa...

En deilig dag til å kose seg i hagen. :))

Unknown sa...

Ja i dag har det vært skikkelig fint. Håper det blir slik i morgen også. Koselige bilder hos deg.

Kate-Marita Pettersen sa...

Titter innom for å ønske deg ei vårlig ny uke,
klem:)