Det går med såvidt 7 nøster til en slik jakke og egentlig utrolig raskt å strikke.
Denne fikk gammelrosa kanter og jeg er storveis fornøyd med fargevalget.
Men før jeg kan gå til innkjøp av noe som helst mere garn må jeg bruke litt av det jeg har liggende,
og det er visst ikke så rent lite...




7 kommentarer:
Den ble jo kjempefin! Fargene var fine sammen.
Nydelig jakke du har laget. Det garnet er bare helt hærlig!
Nydelig strikkejakke. Fine farger du har settsammen. :))
Så fin jakken din ble :)
Jeg er så glad i de fargetonene.
Ha en fin dag:))
Kjempefin jakke jo :o)
Skjønner ikke hvor effektive dere strikkedamer er .. blir så misunnelig på det dere klarer å få til .. har liksom gått litt i stå igjen jeg - etter kronestrikkinga. Men vet jo at det faktisk er litt gøy .. og når man får til så flotte ting som dette må det være kjempegøy :o)
Tusen takk for bursdagshilsen - det setter jeg stor pris på :o)
Ha ei fortsatt flott uke - klem!!
En skikkelig fin jakke!!! har tittet litt på det du har strikket, og det er visst korte jakker du er litt svak for, eller?
Og er det ikke sånn at er et prosjekt vellykket, så har man lyst til å lage en tilsvarende til, bare i en annen farge? jeg er litt der, jeg også. Har garn liggende til "lignende" prosjekter. Må bare gjøre ferdig de 2 jeg holder på med for tiden.
Jakken ble kjempefin den:)
Du spurte meg hvordan jeg greier å fotografere fuglene så nære. Jo, for det første har jeg fått låne ei 200 mm linse. Dessuten har jeg brukt mange timer på å liste meg innpå fuglene. Du aner ikke hvor mange ganger jeg har rigget meg til,,, så har fuglen fløyet,,, så jeg har vært nødt til å være veldig tålmodig;)
Ha ei flott uke videre,
klem fra Kate:)
Legg inn en kommentar