søndag 25. april 2010

Nyervervelser...

Ja, det er ikke det at jeg er i beit for lesestoff her i huset
men jeg drives ofte mot bokhandlere som møllen mot lyset,
så under handlerunden på lørdag dumpet jeg innom bokhandelen også
og disse tre bøkene ble med meg hjem
Man kan tillate seg sånt når man klarer å styre unna alle loppemarkedene som har vært arrangert denne helgen.
'Pinnsvinets eleganse' har jeg hørt er en god bok,
og de to bøkene jeg tidligere har lest av Anna Gavalda har vært supre
så jeg gleder meg til å ta fatt på disse
...må bare lese ferdig den jeg holder på med først....

Jakken jeg begynte på er ferdigstrikket,
må bare feste tråder og denslags før den er klar til bruk,
bilder kommer nok snaaart, inntil da, en primula fra vår regntunge hage
Ha en super søndag!

2 kommentarer:

Kate-Marita Pettersen sa...

Titter innom for å ønske deg en fortsatt fin søndag,
klem fra Kate:)

... sa...

Ja nå har du litt lesestoff å kose deg med fremover. Håper vi får høre hvordan bøkene er :)

(Loppemarked er morsomt, men jeg har ikke sett at det har vært arrangert noen her enda, men tenker det kommer snart.)
Fortsatt god søndag til deg :)