Jammen ble det ikke en aldri så liten loppemarkedstur likevel i går. (så der røk argumentet mitt for lørdagens bokhandlertur...)
men men, det var Gubben sitt forslag og en knapp time før stengetid dukket vi opp til posesalg på bøker.
Dette er hva jeg i all hast fikk rasket med meg.
-'Utrolig men sant' (denne synes sikkert 10-åringen er artig)men men, det var Gubben sitt forslag og en knapp time før stengetid dukket vi opp til posesalg på bøker.
Dette er hva jeg i all hast fikk rasket med meg.
-'Verden forsvinner' av Liv Køltzow.
-'Kjempesmell og blå dager' av Karsten Alnæs.
-'Sabina' av Karsten Alnæs.
-'Aske' av Torill Brekke.
-'Fru Marta Oulie-Splinten av trollspeilet' av Sigrid Undset.
-'Sjosja' av Isac B. Singer.
-'Rubato' av Lars Amund Vaage.
-'Dronningen sover' av Ingvar Ambjørnsen.
-'Fortellingen om Viga-Ljot og Vigdis' av Sigrid Undset.
-'Jungelboken' av Rudyard Kipling. (noe helt annet enn den glorete Disneyutgaven ;) )
-'Maleren og kvinnen' av William Blake.
-'Du skal elske din neste' av Eric Maria Remarque.
-'Den afrikanske farm' av Karen Blixen.
-'Hemligheten i hulen. En fortelling om Dødehavsrullene.' av Anders Aschim.
-'N.N. Nick Nelsens vidunderlige reise' av Hakon Mielche.
-'Thérése Raqui' av Emil Zola.
-'Magikeren' av William Sommerset Maugham.
-'Før hanen galer' av Jens Bjørneboe.
50 kr for hele rukkelet og det er det jo ikke noe å si på, og jeg er en racer på posesalg,
19 stk fikk jeg plass til uten å skjemmes
Og jeg trenger vel ikke engang nevne at Gubben dro med seg hjem minst like mye....
At vi dermed ikke rakk innom flere avdelinger for å erverve oss mere skrot er kanskje likegreit,
for hvor jeg skal få plass til galskapen aner jeg ikke.
Joda, posesalg er jo på mange måter kjempeartig,
men dessverre blir det jo gjerne da til at man drar med seg litt mer enn man strengt tatt ellers ville ha gjort
I dag siper det ned fra oven, så muligheten for å ta et lite skippertak innendørs er absolutt til stede,
om jeg bare først klarer å finne litt energi og motivasjon... At det trengs er det ihvertfall ingen tvil om.
Ha en feiende flott uke, uansett vær og humør!
19 stk fikk jeg plass til uten å skjemmes

Og jeg trenger vel ikke engang nevne at Gubben dro med seg hjem minst like mye....
At vi dermed ikke rakk innom flere avdelinger for å erverve oss mere skrot er kanskje likegreit,
for hvor jeg skal få plass til galskapen aner jeg ikke.

Joda, posesalg er jo på mange måter kjempeartig,
men dessverre blir det jo gjerne da til at man drar med seg litt mer enn man strengt tatt ellers ville ha gjort
I dag siper det ned fra oven, så muligheten for å ta et lite skippertak innendørs er absolutt til stede,
om jeg bare først klarer å finne litt energi og motivasjon... At det trengs er det ihvertfall ingen tvil om.
Ha en feiende flott uke, uansett vær og humør!


1 kommentar:
Ja det må jeg si, 19 bøker var ikke dårlig :) Jeg speider fortsatt etter et loppemarked eller to her, og det dukker nok opp noen i nær fremtid.
Kos deg med bøkene. Fine titler, håper du liker de.
Ha en flott uke :)
Legg inn en kommentar