søndag 27. juni 2010

Kakebakst

Jeg har bakt kaker for en venninne, som skulle ha familiebesøk i anledning yngste sønnens bursdag,
 fordi hun rett og slett har brukt mye av sin tid her siste tiden og vært behjelpelig med underskjørtsying
og ellers stilt opp for meg mer enn hun egentlig har tid og krefter til.
I grunn er jeg ingen bakstekjerring men alt man egentlig ikke MÅ blir mye mer lystbetont
og å overraske på en slik måte synes jeg er bare gledelig.

Det ble eplekake

 Browniesbunn, seig og god (den skulle hun pynte selv)

Kryddermuffins med sjokoladebiter og sjokoladeglasur
og muffins med bringebær og hakkede mandler i og ostekrem på toppen.

Vi her i huset har også kost oss med muffins, klokelig nok bakte jeg rikelig

Ellers er jeg en litt sløv blogger for tiden, det blir beklageligvis lagt igjen få kommentarer hos dere andre
selv om jeg prøver å holde meg oppdatert og lese innleggene

Ha en flott kommende uke!! :o)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Må være greit å bytte slik. Ser ut til å være en god bakst. :))

karna sa...

Kjekt å ha gode venner ,-)
Tar med meg en "smak" til siste rest av kaffekoppen. Ha ei fin uke du å, klem

... sa...

Det må jo ha vært en vellykket byttehandel, både skjørt og bakverk var flott :) Så fint å kunne hjelpe hverandre på denne måten.

IngunnBW sa...

Nam nam, det så utrlig godt ut! Eplekaken minner meg om foreldrene mine, akkurat slik bakte de mange av om høsten når epletrærne våre bugnet og frøs ned.