mandag 21. juni 2010

Jeg syr

...eller rettere sagt jeg prøver å sy men det blir mest rot, bannskap og fresing
Foreløpig har det bare resultert i et overfylt spisebord med stoffer, sakser, trådsneller og ymist anna
Og gulvet er fullt av smårusk, tråder, knappenåler, ja i det hele tatt ser det mere ut som om lynet har slått ned her
Noe ferdigsydd har jeg ikke å vise til ennå, men jeg prøver, og at det står Sew Easy på maskina hjelper fint lite
Tror det er vesentlig å være nøyaktig, altså ikke en egenskap jeg er i besittelse av.
Her går alt mer under mottoet 'Skulle helst ha vært ferdig før jeg får begynt'...

2 kommentarer:

Nikoline sa...

Som eg skulle ha sagt det sjølv! Symaskina og eg er heller ingen gode venninner!
God mandag:0)

elle-melle sa...

He, he, jeg kjenner meg igjen, men det var for mange år siden jeg var der. Jeg gav ikke opp for dette SKULLE jeg fikse, og plutselig en dag var vi venner, symaskinen og jeg:))
Bare hold ut og begynn på det enkleste enkle så kommer det litt etter litt.
Men rotet er her fortsatt, det er merkelig så mye jeg klarer å rote mens jeg bare skal sy bitte litte grann! Jeg har heldigvis et stort rom å rote på, ulempen er bare at det blir desto mer å rydde på når jeg bestemmer meg for det!