
Nylig kjøpte jeg jo dette stoffet og blondene, så fant jeg ut at jeg skulle farge det grønt.
Joda, grønt ble det og den floken blonden ble til i vaskemaskinen var ikke bare bare å få has på
og strykingen av det hele orker jeg ikke tenke på engang.
Men stoffet ble fælt etter fargingen og jeg har hele tiden syntes det har vært litt for tjukt til formålet
selv om det var det tynneste bomullstoffet de hadde på Panduro den dagen.
Nå har jeg vært på Husqvarna og kjøpt nye stoffer.
Ett hvitt med blonder nederst og litt mønster oppover + et mellomverk jeg kanskje skal ha på.
Ett grønt med mønster i lillatoner, dette kan jeg bruke de grønne fargede blondene på.
Om noen få strakser kommer "sydamen" min på besøk og jeg håper hun har forståelse for
at hun nok må sy minst to skjørt...


1 kommentar:
Det mønstrete stoffet var innmari fint!
Spennende, nå er jeg spent på hvordan skjørtene blir :)
Legg inn en kommentar