fredag 18. juni 2010

plutselig er det helg igjen...

Nå er underskjørtet ferdig sydd, merkelig hvor enkelt det ser ut for dem som kan det.
Ny veske som rommer de mest essensielle tingene som nøkler, mobil, røyk, og bankort,
og som attpåtil matcher skjørtet sydde hun til meg også

Av en eller annen grunn synes hun ikke det var så sommerlig og nett og draske rundt på disse tovete veskene mine eller noen av dem andre jeg bruker som nesten har bag-størrelse
så jeg måtte sette meg ned å tegne en fasong jeg ville ha som hun kunne ha som "mønster".

Og så har vi allerede rukket å komme til helgen igjen...
Dette har vært en heisen uke, full i avslutninger, sommerfester, konsert osv osv
Og nesten det verste med det hele er at det innebærer medbrakt mat og drikke ++
til familiens medlemmer eller til felles bord,
godt humør og at man må småsnakke på alle bauer og kanter med folk man ikke kjenner noe særlig.
Det føles derfor som om jeg har bakt både pizzaboller, kryddermuffins, rundstykker i ett kjør denne uken
I går hadde vi picnic i pøsregent uti en skog som var full av knott,
så i dag er jeg helt rødprikket av stikk og ser bare tåpelig ut
Men onsdag neste uke er siste skoledag og da kan vi endelig stresse ned noen hakk
og ta dagene som de kommer
Ønsker dere alle en fortreffelig helg!

3 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Dette blir kjempefint å pynte seg med!!!
God helg!
Janne

... sa...

Skjørtet ble sommerlig og fint, og stilig med matchende veske da :)

Her er avslutningene nesten unnagjort, skal bli godt når ferien endelig er her!

Unknown sa...

Så fint det var sommerskjørtet og vesken.
Tror nok at sommerfestene blir litt anmasende for de som har flere enn en unge å gå på fest med.
Vi er ikke helt ferdig ennå heller. Husk siste dagen skal vi kose oss, men ikke brus og snop..... C,") Ja, det er mange regler.;))