
Opprinnelig har det kanskje vært en uthusdør?, Gubben ble ikke videre begeistret, men jeg likte den :)
Siden dens skjebne så ut til å skulle ende på et St.hansbål synes jeg jeg gjorde en god gjerning ved å redde den, å brenne malte materialer er heller ikke særlig miljøvennlig.
Nå skal dens levetid forlenges litt og den skal gjøre tjeneste som bord i hagen.

alt etter hvor stor bordplass vi trenger, kjempesmart synes jeg
og mye mer spennende enn kjøpte hagebord som stortsett er like alle sammen
for å ikke snakke om dyre...

Det som er skrot for noen er skatter for andre! :)
Litt skrubbings og så får vi få det på plass så vi kan innvie det i morgenkveld



4 kommentarer:
Helt i min smak.Det blir sikkert flott! :))
KJempekoselig! Hege
Det var da en knald god ide!! glæder mig til at se det i brug.
Så kreativ du er! Dette blir nok et fin hagebord som ingen andre har maken til!
Legg inn en kommentar