tirsdag 22. juni 2010

"Nytt" hagebord


Yepp, jeg har nylig dratt hjem "noe ræl" igjen...

Opprinnelig har det kanskje vært en uthusdør?, Gubben ble ikke videre begeistret, men jeg likte den :)
Siden dens skjebne så ut til å skulle ende på et St.hansbål synes jeg jeg gjorde en god gjerning ved å redde den, å brenne malte materialer er heller ikke særlig miljøvennlig.

Nå skal dens levetid forlenges litt og den skal gjøre tjeneste som bord i hagen.



Og siden det er hengslet kan jeg jo velge om jeg vil ha det dobbelt eller smalt
alt etter hvor stor bordplass vi trenger, kjempesmart synes jeg
og mye mer spennende enn kjøpte hagebord som stortsett er like alle sammen
 for å ikke snakke om dyre...

Det som er skrot for noen er skatter for andre! :)
Litt skrubbings og så får vi få det på plass så vi kan innvie det i morgenkveld

4 kommentarer:

Unknown sa...

Helt i min smak.Det blir sikkert flott! :))

pepperkverna sa...

KJempekoselig! Hege

Torhild Reidardatter sa...

Det var da en knald god ide!! glæder mig til at se det i brug.

Livet i Nord sa...

Så kreativ du er! Dette blir nok et fin hagebord som ingen andre har maken til!