tirsdag 22. juni 2010

Resultat

Tålmodigheten min skorter det endel på så det gikk ikke lenge før jeg gikk lei
men her er ihvertfall resultatet, et slags sommerlig underskjørt.
(Hmpf, det burde kanskje vært støket før fremvisning ser jeg, men man kan jo ikke huske på alt...)

Det tok sin tid men resultatet ble greit nok til eget bruk,
jeg er også ganske så stolt over at jeg klarte å få alle tre blondekantene til å møtes i sømmen.

Jeg er sjeleglad maskinen ikke har hverken ører eller følelser
for da hadde den nok forlatt meg sporenstreks etter all bannskapen den måtte gjennomgå
Nå er det på tide at stua blir omgjort fra syverksted til stue igjen, jeg bor tross alt ikke alene
og her ventes folk til St. Hans og da hadde det vært fint om heimen så sånn noenlunde ut.
Allerhelst håper jeg jo på sommerlig vær slik at vi kan sitte ute, men om været skulle svikte
er det greit å kunne trekke innendørs uten at jeg får lyst å synke gjennom gulvet
 i skam over den veletablerte hybelkaninfarmen og alt rotet

2 kommentarer:

elle-melle sa...

Det ble jo et meget bra resultat til slutt:))
Jeg tror du kommer til å få dreisen på symaskinen etter hvert, snart er dere bestevenner. Bare ikke gi opp!
Underskjørtet ble strålende, romantisk og sommer fint. Det kan du bruke med stolthet!

... sa...

Resultatet ble jo strålende, for et sommerlig og fint skjørt.
Ser jo ut som du behersker symaskinen bra :)