Jeg har heklet noen glassbrikker/koppeunderlag av restegarn i bomull til tross for at vi egentlig aldri bruker den slags her i heimen. Det kommer gjerne av at stuebordet vårt er så hakkete og slitt at noen merker fra eller til ikke vil gjøre noen forskjell, men kanskje vi engang får nyttet dem likevel når vi kanskje engang får tid og lyst til å male bordet...
Ha en sommerlig og fin dag videre!
4 kommentarer:
Søte var de, og så passer de jo så godt på det nye hagebordet ditt:)
Flotte at ha under sommerkaffekoppen. Bra ide. Garn er like drøyt som pepperkaksdeig synes jeg.
Det er alltid fint med noen fargeklatter. :)
Jøjje meg så mye som har skjedd her inne siden jeg var her sist.
Masse gratulasjoner som nygifte gammelgiftede. :) Herlig kjole også. Den ble virkelig ustyrtelig lekker. Og med den frekke fargesammensetningen med underskjørtet så ble det helt KNALL. Jeg blir utrolig imponert over at du stsrikker hele kjoler foresten. Det vet jeg ikke om jeg hadde greid uten å bli gal (galere).
Ikke tenk på symaskinen. De går ikke fra en. Min har levd sin tid i huset er under et vell av ukvemsord og mishandling, men den står her like fullt. Den eneste protesten er å knekke nålen en gang i blant.
Hagebordet ditt er en knallide også. Kjempelurt.
Også har du bakt! _Et helt bakeri. Nå er jeg så imponert over deg at jeg må slutte å skrive før jeg går hetl tom for ord. ;)
Ha en herlg helg.
Legg inn en kommentar