lørdag 3. juli 2010

Miniatyr sitteunderlag

Jeg har da jammen meg strikket endel sitteundelag før i tiden,
bl.a da barna var barnehagebarn og vi var flinkere å dra på småturer,
derfor trodde jeg det var lett match å strikke noen. Men søren heller de ble jo aaaltfor små...
Ferdig strikket målte dette 70cm x 48cm
og etter toving kom det ut av maskina som et bittelite flak på 36cm x 24cm.

Fatter det ikke, det kan jo ikke bare være det at rumpene har blitt større.
Jeg har strikket ferdig et blålig også, men det må jeg nok gjøre litt større på et vis før jeg kaster det inn i maskinen...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Får passe til en liten barnerumpe dette da. Jeg pleier å si vi var mye mindre før. Eller breier vi oss mer nå. hihi.. :))

Ruth sa...

Det var akkurat det jeg trengte - en god latter før jeg går og legger meg. Det er ikke alltid det blir som det skal nei. Kan du ikke sende den til Victoria Beckham? Den burde passe hennes rumpe - eller fraværet av kanskje.

Strikk to til og sy alle sammen sammen. Da blir det vel stort nok skulle jeg tro. :)

Natta.

elle-melle sa...

Ja slikt hender fra tid til annen:))

Nå kan det vel kanskje brukes som underlag for gryter og andre varme ting?
Godt at du ikke hadde tovet begge to.