Noen ganger er livet rett og slett litt for komplisert
og da går det lille man evt har av energi til helt andre ting enn blogging.
Nå blir det ferie og forhåpentligvis vil et lite avbrekk fra alt bli bra???
På gjensyn!
Ønsker dere alle en strålende flott sommer!


4 kommentarer:
Ønsker deg en fin ferie. Går ut fra turen går til Paris. hehe...:)
Håper du har en fin sommer, og turen ble bra ,-)
Håper du har hatt en fin sommer og at du har fått påfyll av energi.
Ha en flott torsdag og fine sensommerdager - klem fra Toril :o)
Moren min kunne alle versene på diktet om Olav Trygvason. Når hun syntes det gikk alt for lenge for ett eller anet - deklamerte hun det - ALLE versene - "Hvor bliver Ormen Lange av?
Hm. Digresjon. Det er bare det at du popper opp i hjernen min i ett sett og jeg lurer på om du har det bra?
Gi et livstegn da, om du har tid og mulighet.
Legg inn en kommentar