torsdag 28. april 2011

og jula varte helt til påske...

Rundt juletider fant jeg ut at jeg ikke var i besittelse av noe knallrødt
så etter nyttår gikk jeg igang med denne, garn innkjøpt på salg.
Nå er selvfølgelig higen etter rødt borte
men det kommer vel tider igjen hvor jeg får lyst å iføre meg den fargen.

Og når jeg først er inne på dette med jul og knallrødt, så har en Hippeastrum-etternøler blomstret nylig.


Ha en strålende vårkveld og
nyt fuglesangen, naturens eget orkester :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg synes kjolen var knallfin og den vil du alltid få brukt. :))

Fru Keilegavlen sa...

Nydeleg kjole! Du skal nok sjå at du får brukt den etterkvart.