Rundt juletider fant jeg ut at jeg ikke var i besittelse av noe knallrødt
så etter nyttår gikk jeg igang med denne, garn innkjøpt på salg.
Nå er selvfølgelig higen etter rødt borte
men det kommer vel tider igjen hvor jeg får lyst å iføre meg den fargen.
Og når jeg først er inne på dette med jul og knallrødt, så har en Hippeastrum-etternøler blomstret nylig.
Ha en strålende vårkveld og
nyt fuglesangen, naturens eget orkester :)



2 kommentarer:
Jeg synes kjolen var knallfin og den vil du alltid få brukt. :))
Nydeleg kjole! Du skal nok sjå at du får brukt den etterkvart.
Legg inn en kommentar