fredag 15. april 2011

To par røde og et par rosa...

...ulltøfler.
Ganske så små, muligens passelig til  noen på 2-3 år...

Hodet er ellers ganske tomt for tiden, hverdagen går på automatikk og jeg ser frem til noen rolige påskedager.
Vel, rolig og rolig, men jeg skal ihvertfall ikke la meg terrorisere av vekkerklokka de nærmeste dagene.

                                                               GOD HELG!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Noen ganger er det slik, hverdag -automatikk. Tror mange gleder seg til påskeferie. Så fine tøfler du har strikket i glade farger. God fredagskveld. :))

Monica sa...

Hei hei. Kjekt at du vil være med på den lille feiringen min.
Nydelige tøfler du har laget, og alle de sokkene da, imponerende :))

God helg :))