...ulltøfler.
Ganske så små, muligens passelig til noen på 2-3 år...
Hodet er ellers ganske tomt for tiden, hverdagen går på automatikk og jeg ser frem til noen rolige påskedager.
Vel, rolig og rolig, men jeg skal ihvertfall ikke la meg terrorisere av vekkerklokka de nærmeste dagene.
GOD HELG!
Flatbrød i kromkakejernet
for 6 år siden



2 kommentarer:
Noen ganger er det slik, hverdag -automatikk. Tror mange gleder seg til påskeferie. Så fine tøfler du har strikket i glade farger. God fredagskveld. :))
Hei hei. Kjekt at du vil være med på den lille feiringen min.
Nydelige tøfler du har laget, og alle de sokkene da, imponerende :))
God helg :))
Legg inn en kommentar