onsdag 6. april 2011

Her er koppene jeg falt fullstendig for forleden.
Om hankene er så praktiske vet jeg ikke ennå, det vil vise seg når jeg tar dem i bruk.
Men fargen og formen likte jeg godt.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Itilleggt il formen har de den flotte fargen. :))

... sa...

Ja, enig! Stilig form på koppene, og veldig fint mønster og farge.