Her er koppene jeg falt fullstendig for forleden.
Om hankene er så praktiske vet jeg ikke ennå, det vil vise seg når jeg tar dem i bruk.
Men fargen og formen likte jeg godt.
Om hankene er så praktiske vet jeg ikke ennå, det vil vise seg når jeg tar dem i bruk.
Men fargen og formen likte jeg godt.



2 kommentarer:
Itilleggt il formen har de den flotte fargen. :))
Ja, enig! Stilig form på koppene, og veldig fint mønster og farge.
Legg inn en kommentar