lørdag 16. april 2011

Rødt og rosa igjen

Et lite sjal med heklet kant

Dagen i dag skal brukes til å få litt skikk på heimen,
finne frem litt påskestæsj
og så den evinnelige ukeshandlingen...


EN GOD LØRDAG ØNSKES TIL ALLE SOM ER INNOM!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gode planer du har for dagen.
Jeg synes sjalet var kjempefint. Frisker fint opp et slikt sjal. :))

ide-puffen sa...

Hei og hopp.
Ja det ser blåst ut på mitt "nye" kjøkken ha ha ha skulle ha snudd meg rundt å knipset bilder. Ennå litt bombet der, men nå koser jeg meg heller. Ny dag i morgen. OG ja sengbenken er en gammel seng jeg delte i to. Senket sengegavelen og skrudde den i veggen.
Så frisk sjal, men favorittene er labbene under. SÅåå søte.
Riktig god påske.
Randi