Hei og hopp. Ja det ser blåst ut på mitt "nye" kjøkken ha ha ha skulle ha snudd meg rundt å knipset bilder. Ennå litt bombet der, men nå koser jeg meg heller. Ny dag i morgen. OG ja sengbenken er en gammel seng jeg delte i to. Senket sengegavelen og skrudde den i veggen. Så frisk sjal, men favorittene er labbene under. SÅåå søte. Riktig god påske. Randi
2 kommentarer:
Gode planer du har for dagen.
Jeg synes sjalet var kjempefint. Frisker fint opp et slikt sjal. :))
Hei og hopp.
Ja det ser blåst ut på mitt "nye" kjøkken ha ha ha skulle ha snudd meg rundt å knipset bilder. Ennå litt bombet der, men nå koser jeg meg heller. Ny dag i morgen. OG ja sengbenken er en gammel seng jeg delte i to. Senket sengegavelen og skrudde den i veggen.
Så frisk sjal, men favorittene er labbene under. SÅåå søte.
Riktig god påske.
Randi
Legg inn en kommentar