Jeg har inntrykk av at påskepynt er noe jeg skaffer meg litt av hver vår,
det merkelige er at mengden påskestæsj ikke øker noe særlig.
Så og si all påskepynten får plass i en liten eske, julepynten derimot er kasse på kasse
Mulig fordi påskepynten er mer diffus og at mye av den er vårlige saker
som ikke nødvendigvis trenger å pakkes bort andre påskedag.
Påsken er jo også blomster
som enten plantes ut i hagen etter at den har gjort nytten sin innendørs eller så dauer de rett og slett
Nå er huset her påskepyntet.
Jeg har ihverfall lagt på litt "påskete" duker, sådd karse og funnet frem diverse tuppelurer m.m
det merkelige er at mengden påskestæsj ikke øker noe særlig.
Så og si all påskepynten får plass i en liten eske, julepynten derimot er kasse på kasse
Mulig fordi påskepynten er mer diffus og at mye av den er vårlige saker
som ikke nødvendigvis trenger å pakkes bort andre påskedag.
Påsken er jo også blomster
som enten plantes ut i hagen etter at den har gjort nytten sin innendørs eller så dauer de rett og slett
Nå er huset her påskepyntet.
Jeg har ihverfall lagt på litt "påskete" duker, sådd karse og funnet frem diverse tuppelurer m.m
Gubben har også på eget initiativ vært å kjøpt tulipaner :)
Disse "tulipanene" har minstemann laget til meg på skolen for noen år siden
To påskeharer (fra Kremmerhuset) som jentungen har kjøpt til meg er ny av året.
Alle tovede egg ungene har laget opp igjennom tidene får et hvileår i påskeesken.
Fant ut det var mere nok med å fylle påskerisene med mine nyverpede hekleegg
Her er et ris av kirsebærkvister med egg i blåtoner som har fått plass på pianoet
Fant ut det var mere nok med å fylle påskerisene med mine nyverpede hekleegg
Her er et ris av kirsebærkvister med egg i blåtoner som har fått plass på pianoet
Jeg har "verpet" flere egg, så jeg har et ris til som skal gjøres ferdig i dag
så forhåpentligvis kommer det innlegg om det i morgen ;)
Alt pirket med perler og påsydde blonder var litt mer enn tålmodigheten min fikset
så det gikk ikke akkurat så fort å få dem ferdig som først tenkt...
Nyt påskedagene og vårstemningen!
så forhåpentligvis kommer det innlegg om det i morgen ;)
Alt pirket med perler og påsydde blonder var litt mer enn tålmodigheten min fikset
så det gikk ikke akkurat så fort å få dem ferdig som først tenkt...
Nyt påskedagene og vårstemningen!
_______________________________________________________________________














2 kommentarer:
Er enig med deg at det e rmye mer julepynt. Jeg fann nå likevel en hel skuffe som var fylt med påskepynt, men jeg får sette det litt rundt imorgen. synes jo egentlig det er fint med disse egggene som henger på greiner. Ha en fin kveld. :))
Jeg eier ikke en eneste påskepynt jeg. Bortsett fra et par påske egg jeg fikk i fjor. Kanskje jeg burde hekle noen egg jeg også? Det ble ihvertfall skikkelig fint og vårlig hos deg.
Kos deg masse.
Legg inn en kommentar