tirsdag 12. april 2011

Hjelpes meg, nå nærmer det seg påske med stormskritt. Joda, påsken er en flott tid det, den beste faktisk.
En tid for å komme skikkelig i gang med hagen, fridager å tilbringe i slaraffenmodus med familien.
Men alt jeg hadde planer om å lage av påsketing og tang er jeg aldeles ikke i rute med i det hele tatt.
Blir denne haugen ferdig dekorert før helga tror jeg det må skje et aldri så lite under...
Ha en strålende og vårlig førpåskeuke!

3 kommentarer:

... sa...

Er det påskeegg du har heklet? Stilig, de er fine og fargerike!

Ha en fin og vårlig førpåskeuke du også :)
Her regner det, så det er ikke hagevær, men jeg har fått priklet litt frøplanter og det er fint.

Unknown sa...

Ser nå at du har heklet påskeegg. Jeg har heklet to jeg også, må vel klare litt flere.:))

Tove sa...

Hei hei
Så fine påske egg?
Ønsker deg en fin påske ferie
Klem Tove