En tid for å komme skikkelig i gang med hagen, fridager å tilbringe i slaraffenmodus med familien.
Men alt jeg hadde planer om å lage av påsketing og tang er jeg aldeles ikke i rute med i det hele tatt.
Blir denne haugen ferdig dekorert før helga tror jeg det må skje et aldri så lite under...
Ha en strålende og vårlig førpåskeuke!


3 kommentarer:
Er det påskeegg du har heklet? Stilig, de er fine og fargerike!
Ha en fin og vårlig førpåskeuke du også :)
Her regner det, så det er ikke hagevær, men jeg har fått priklet litt frøplanter og det er fint.
Ser nå at du har heklet påskeegg. Jeg har heklet to jeg også, må vel klare litt flere.:))
Hei hei
Så fine påske egg?
Ønsker deg en fin påske ferie
Klem Tove
Legg inn en kommentar