Særlig ikke når man har to ivrige "beilere" som man ikke vil ha til annet enn venner.
I tillegg så løper hormonene løpsk og kviser popper opp på de mest upassende tidspunkt.
Det blir tydligvis fresing, dørsmelling, tårer og dårlig humør av slikt
og jeg vet søren meg ikke hvordan jeg skal forholde meg til alt sammen

Her er en liten flik av hva hun satt å rablet på mens jeg prøver å føre en noenlunde saklig samtale med henne,
(selv om jeg igrunn har et inntrykk av at det bare er henvendelser på sms, msn, facebook og gud vet hva det heter alt sammen som når inn for tiden...)
Jeg kunne ikke annet enn trekke litt på smilebåndet, hmm, kjærlighet og erter...
Ha en fin og udramatisk dag videre!


6 kommentarer:
Å! Fatt mod! du kommer igennem det! Har 4 dejlige unger og 3 af dem er i teenagerne( hjælp)- 1 på vej ud af dem og den 4 på vej ind......
Verden vælter hurtig for dem. Fra store armbevægelser til de indesluttede stunde. Du kan kun vise at du er der for dem og fortælle dem at du elsker dem og vil hjælpe hvis de har brug for det. Meeeeen så skal de jo også lære at takle disse svære ting selv. Det er det de lærer af og de gør det så flot bare de ved vi er der for dem :)
Held og lykke videre med arbejdet.
Jeg måtte smile :) Artig!
Jeg husker godt at den eneste som jeg kunne snakke med når verden gikk meg imot, var bestemor som bodde sammen med oss! Hun kunne spørre: Nå, pia, har du kjærlighetssorg? Og da rausa alt ut av meg! Hun fordømte ikke, hun var forståelsesfull, hun formante ikke, hun innrømmet at hun også hadde vært ung og dum...
Fine funn fra Fretex under her!
Og, du: Livet er noe som skjer med oss mens vi er her... Jeg leste det du hadde skrevet om at du ikke hadde blogget på lenge. Livet hadde mye tungt på en gang for deg og dine. Men når man er så langt nede, kan det kun gå en vei! Det skjønte jeg en gang jeg var langt nede!
Klem og varme tanker!
He, he, vi har noe i vente skjønner jeg:-)
Tusen takk for koselig hilsen!
Klem
Alle aldre har sin sjarm, og det er ikke så lett når det står på. Her var det ei som "ikke var helt i form" for første gang sist helg og en kan jo ikke annet enn hjelpe og forklare. Det viktigste er å være tilstede, klem
Legg inn en kommentar