mandag 25. april 2011

Så var påsken vel overstått for i år.
I går hadde vi koselig påskefrokost/lunsj, med 11 rundt bordet, koselig stemning og god mat og leting i hagen etter påskeegg.
Været har vært upåklagelig denne påsken og mye av den har derfor blitt tilbrakt utendørs.

Et heklet egg ble for anledningen omgjort til en liten kylling, til stor glede for en toåring som var på besøk.
Resten av det gule garnet ble til en "krukkehette" til et vanlig syltetøyglass vi fylte med mandelegg
I morgen er det atter hverdag igjen, og jeg må innrømme at det er hverdagene jeg setter mest pris på selv om det er godt med litt slaraffendager innimellom.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Fint med slik påskepynt. Høres ut som en fin dag med påskeegg i hagen. :))

... sa...

Stilig krukkehette, slik har jeg ikke sett før. Det var en god idè!

Beate sa...

Her var det mye fint!
fin blogg du har;)
påsken er over og herlige kvardagen kan begynne!
Klem fra Beate

Frk.Virrum sa...

Ja, deilig med påske men godt med hverdag igjen også! :-)
Hang meg på som ny følger, så vi "snakkes" nok!

Elisabeth sa...

Nydelig påskepynt, kyllingen falt jeg for, lubben, påskegul og lekker ;)