søndag 3. april 2011

Litt nytt

En liten tur innom Fretex i forbindelse med helgehandlingen resulterte i at jeg kom hjem med dette:
Noen stoffer i deilige vårtoner.
Tre glassfat til kr 2,- pr stk som passer utmerket som lysfat eller under potter. Det er hva jeg kaller et varp.
En bitteliten glassak som egner seg godt til vårens ørsmå blomster som taes inn.

Noen herlige kopper ble også med hjem,
men de befinner seg i skrivende stund i oppvaskmaskinen
så dem får jeg komme tilbake til i neste innlegg

Her har solen vist seg i morgentimene
det våres sakte men sikkert ute

God søndag og bruk dagen til noe positivt!


4 kommentarer:

Sissel sa...

Hei

Ser du har vært på loppis helgen du også, kjekt å kjøre noen sånne gode kjøp ja..

De fine lysholderne har jeg kjøpt hos Pentik på Lagunen Storsenter. Jeg vet ikke om de har disse lengre, da jeg fant til på salg til 5 kr stk i januar en gang...

Ha en fortsatt fin søndag!

Klem

Unknown sa...

Koselig når man finner ting man liker.
Ønsker deg en fin søndagskveld. :))

... sa...

Så flotte :) Det var heldige innkjøp!

Dorteas lille verden sa...

Hei, og takk for at du blir med på give away'en min:) Trivelig blogg du har:)