Har så og si vært uten nett en stund nå,
det eneste vi har hatt til rådighet er en liten drittdings
med mobilt bredbånd som har en toppfart på 7,2 Mbps
og slikt blir det verken blogging eller bloggbesøk av
fordi den rett og slett ikke takler så enorme oppgaver.
(Ok, skal vel ikke klage, det har jo vært bedre enn ingenting)
Men, men nå er det vanlige nettet oppe og går igjen...
Jeg vil også ønske nye lesere/følgere hjertelig velkommen!
Som nevnt har jeg ikke fått vært innom andre blogger i det siste,
men jeg kommer snart innom og hilser på.
Mye tyder på at våren er underveis,
selv om den ikke ser ut til å ha det altfor travelt




2 kommentarer:
Er det ikke bare dejligt. Solen skinner, og sneen smelter :-)
Vi har sol i dag og 9+. Desværre får vi regn senere
Hav en dejlig dag
Birgitte
Herlige vårbilder å se for oss som sliter med over 1m snø ennå. Solen skinne og det drypper fra ta. Godt ja.
Fin dag videre.
Klem
Randi
Legg inn en kommentar