Vips så var det helg igjen, blir ikke helt klok på denne tiden som tilsynelatende bare raser avgårde
i et tempo jeg ikke klarer å holde tritt med...
Denne vinteren har jeg ikke kjøpt noe særlig med nytt garn,
for gudene må vite hvor mye garn jeg egentlig har liggende i kurver og poser
så jeg lider ikke akkurat noe nød på den fronten.
Ikke alltid lett å vite hva man skal nytte disse "restene" til
og det er grenser for hvor mange par strømper og pulsvanter man orker å produsere...
Noe av det jeg har strikket er småttiskjoler,
en helt ok måte å få brukt opp litt garnrester på
når man har noen nøster til overs fra andre prosjekter
Denne rosa er i str ca 6-9 mnd hvis hukommelsen min på slike småknøtt er helt ute å kjøre,
det er jo tross alt en god del år siden vi hadde så små folk i huset.
Denne grønne er litt større og passer vel til en liten småfrøken på ca 3-4 år
Og denne rosa i minialpakka passer gjerne til en toåring
Forøvrig har det jo skjedd en fryktelig katastrofe i Japan i dag og jeg synes vi alle skal tenne lys
og sende gode taker til de stakkars jordskjelvofrene og andre som er berørt av hendelsen på en eller annen måte.
GOD HELG ØNSKES DERE ALLE!
Takker for hyggelige kommentarer på forrige innlegg
Flatbrød i kromkakejernet
for 6 år siden





3 kommentarer:
For noen søte kjoler...og fin blogg. Ny for meg,men nå fant jeg deg og kikker gjerne innom igjen. Kikk inn hos meg om du har lyst,det er alltid kjekt med nye bekjentskap! Tragisk det som skjer i Japan...vi har det jammen godt her vi bor... god helg!
Hei!! Jeg har faktisk tenkt ganske så mye på deg i det siste av en eller annen grunn. Du har dukket opp i hodet mitt flere ganger. Men kjære deg, for en tid du har hatt! Økonomi og sånt dritt er ille nok, men med overgrep på et barn i tillegg - jeg er imponert over at du har overskudd nok til å blogge i det hele tatt.
Men den ferien høres jo helt fantastisk ut. Jeg har også reist de samme veiene, om ikke alle på en gang, og vet hvilke skatter som finnes nedover i Europa.
Det var godt å høre fra deg, jeg håper at ting blir enklere og bedre etterhvert. Og en gang blir det til og med vår - kanskje. :)
Nydelige kjoler. Så fin med
den kantingen. Ja, det er grusomt der i Japan. Jeg sa til sønnen min at det er uvirkelig,vi kan ikke forstå det helt. Haen fin lørdagskveld med tente lys. :))
Legg inn en kommentar