Hei! Koseleg blogg:) Snøklokker frå hagen er obligatorisk på bordet i desse dagar, treng den vårstemninga me kan få! Syntest så tydeleg at du stod oppført som Røsslyng i eit kommentarfelt, men så heiter du Trude her? Eg er ganske ny i bloggverda, og trudde eg hadde vore så genial i navnevalget;)
Å så skjønne. Her er meter med snø helt inn til husveggen og snøklokkeperioden hopper naturen galant over. Her er det rett i blå og hvit - veis når endelig snøen forsvinner. Kjenner jeg må hjem til vestlandet om litt. ha en fin søndagskveld. :)
Tenk at de blomstrer allerede. Her er det mye snø og is ennå, men det regner og blåser så det forsvinner raskt. Og de blå stoffene kjøper jeg på firma, men skal sjekke om jeg kan selge direkte videre. Vet det er noen ekslusive interiørforretninger som selger noen av dem. Er de ikke herlige? Til å spise opp ha ha ha Hei hopp
7 kommentarer:
De står så fint og minner om hva vi har i vente. :))
Hei! Koseleg blogg:) Snøklokker frå hagen er obligatorisk på bordet i desse dagar, treng den vårstemninga me kan få! Syntest så tydeleg at du stod oppført som Røsslyng i eit kommentarfelt, men så heiter du Trude her? Eg er ganske ny i bloggverda, og trudde eg hadde vore så genial i navnevalget;)
Vintergæk( snøklokker) og Erantis er yndige forårs bebudere. I morgen skal jeg cykle mig en tur og se hvad jeg kan finde ( har ingen i min egen have.)
Utrolig flotte bilder du har tatt av dine snøklokker. Deilig tid nå:)
Å så skjønne. Her er meter med snø helt inn til husveggen og snøklokkeperioden hopper naturen galant over. Her er det rett i blå og hvit - veis når endelig snøen forsvinner. Kjenner jeg må hjem til vestlandet om litt.
ha en fin søndagskveld.
:)
Tenk at de blomstrer allerede. Her er det mye snø og is ennå, men det regner og blåser så det forsvinner raskt.
Og de blå stoffene kjøper jeg på firma, men skal sjekke om jeg kan selge direkte videre. Vet det er noen ekslusive interiørforretninger som selger noen av dem.
Er de ikke herlige? Til å spise opp ha ha ha
Hei hopp
Takk for koselig kommentar på bloggen min - og heldigvis - snart VÅR! Klem Cecilie
Legg inn en kommentar