søndag 13. mars 2011

Flere småttiskjoler

En lilla med hjerter

og en blå

begge i babyull

og om noen skulle lure på hvorfor jeg har strikket så mange småkjoler 
så kan jeg berolige alle med at det hverken er småfolk underveis eller barnebarn i vente,
men derimot har jeg et smekkfullt garnlager jeg prøver å redusere ;)

Ute er det graått og regnet siper ned,
men forhåpentligvis tar det med seg snøen
og gjør så at vi snart får vår på disse kanter.
Ja, jeg er værsyk og vårlengtende...

6 kommentarer:

... sa...

Så nydelige små kjoler du har strikket :) Skikkelig søte var de alle sammen, og så fint med hjertene på den lilla.

Ønsker deg en fin ny uke. Håper våren kommer snart! Her er fortsatt masse snø.

Torhild sa...

meget søde kjoler. Den blå fladt jeg helt for.

Ruth sa...

Du er utrolig flink med disse kjolene, både til store og små - det sysn jeg virkelig. Og så blir jeg så imponert over dere som orker å strikke den samme tingen flere ganger. Jeg er alt for utålmodig. :) Ha en fin uke.

Røsslyng sa...

Eh, Ruth, ang det å strikke samme tingen flere ganger så vet jeg om ei dame oppi heiene i Skottland som har strikket flere skjerf enn hva en trodde kunne være mulig... ;)

Fru Keilegavlen sa...

Nydelege kjolar!! Heldige dei som får bruke desse.

karna sa...

Yndige kjoler og kjekt å strikke både i str og lek med farger.