torsdag 21. april 2011

Flere egg




 

Alle eggene er dekorert forskjellig
Kvistene er blodrips og syrin fra hagen. 
Og slik ser altså årets påskeris i stua ut.

Ha en finfin skjærtorsdagskveld!

4 kommentarer:

... sa...

Hei igjen :) Jeg har vært litt fraværende på bloggen en ukes tid, og jeg ser at det er flere innlegg her jeg har gått glipp av.

Så fint du har pyntet til påske. Virkelig fine heklede egg.
Her har vi malt egg i dag.

God påske til deg og dine :)

Ruth sa...

Fabelaktig. Jeg kom aldri så langt jeg, men jeg har i hvertfall plukket inn kviser og satt i vann. Det er jo noe det også. :)

karna sa...

Så mange fine egg du har laget! Her ble et uferdig ,-) Men har fått lagt fram alle de malte som unga har laget opp igjennom åra. Håper du får noen gode påskedager.

bollapinnsvin sa...

Så flotte egg.....enda en blogg jeg kommer over m ett superdyktig menneske bak!
Legger meg til for her vil jeg inn å se mer. Denne sjenken som alle eggene og lys står på ser utrolig fin ut...ha en flott dag.
De beste ønsker fra bollapinnsvin