Nei, det synes slettes ikke jeg, selv om Gubben og resten av husholdningen ikke helt fatter hva jeg ser i denne døra og det måtte endel godsnakk og overtalelser til før jeg fikk den kjørt hjem.
Jeg synes den er knalltøff og nå ligger den på hagebordet og venter på at jeg skal skrelle av resten av den gamle malingen og gi den litt omsorg og pleie.
Håndtaket er en skatt i seg selv synes jeg :)
Har ennå ikke bestemt meg for om jeg skal sette den inn med bivoks etterpå eller male den og pusse bort noe av malingen igjen for å gi den et slitt preg.
Gammel i ordentlig heltre,ikke noe formpresset-look-like-old-sak
Glasset i den er ikke akkurat verdens fineste så det tror jeg at jeg skal bytte ut med et speil.
Så får vi nå se hvor lenge den blir liggende før den blir satt i stand,
for ute høljeregner det og lite minner nå om de knallfine vårdagene vi nettopp har hatt.
Ha en finfin maiuke!
Flatbrød i kromkakejernet
for 6 år siden







1 kommentar:
Nydelig syns jeg den var, håndtaket med. Er det ikke rart hvor forskjellige vi er? Jeg ville ha en sånn dør til hagebord, DH ville ha det nyeste nye med glassbord. Og jeg tapte fordi det kun var jeg som syntes det var en god ide. Men det er da vel jeg som hadde RETT eller hva? :)
Ikke glem å ta bilde når du har gjort den ferdig.
Her i Aberdeen er det sol selv om det ikke er så veldig varmt, det blåser sikker i din retning.
Legg inn en kommentar