tirsdag 3. mai 2011

Kleshengere i ny drakt

Dette har jeg hatt planer om å gjøre leeenge, men så var det det å få somlet seg til det da...
Siste tiden har jeg kommet over flere blogger hvor noe liknende er gjort
så påminningene om dette prosjektet har stadig dukket opp på skjermen min.
Foreløpiger det disse fire som har fått en oppgradering fra anonym trefarge til, ja, hva ellers...LILLA!


En turkis er halvferdig og snart må jeg ha en leterunde i klesskapene for å se om vi har flere hengere av den sorten
Fort gjort å få dilla og masseprodusere når jeg først setter i gang med noe :)

3 kommentarer:

... sa...

Kjempefine!!
Jeg har noen slike som jeg har arvet, men har aldri prøvd å lage selv.

Lykke til med de som er under arbeid :)

Unknown sa...

De er så fine . Jeg får assosiasjoner fra jeg var barn. Husker så godt disse kleshengerene som hang i skapene. Jeg har ikke slike hengere så jeg får nøye meg med å se på de som blir produsert. Dine var jo flotte. :))

Unknown sa...

Så fine de ble;)
Husker bestemor hadde slike ♥

Klem line