mandag 10. mai 2010

Våknet opp til snø i dagmorges, ikke særlig oppløftene, det er da tross alt 10 mai...

Det meste av elendigheten har smeltet igjen i løpet av dagen,
men vinden er bitende kald og det frister ikke særlig å gjøre noe i hagen.
Lørdag "ramlet jeg innom" Norli mens jeg var på handletur.
Etter å ha lest om 'Den lukkede bok' av Jette A. Kaarsbøl i et innlegg hos Sylvia MÅTTE jeg bare anskaffe den.
Til alt hell kom jeg også over 'Den glemte hagen' av Kate Morton
som også har skrivd 'Tilbake til Riverton' som jeg leste for en tid tilbake.

Ha en fin uke uansett vær!

4 kommentarer:

Unknown sa...

For no dritt!! Håper bare det ikke varer da. Ja ja.. får håpe varmen kommer snart.

elle-melle sa...

Det ser ikke så bra ut med snø på blomstene, men forhåpentligvis forsvinner den like fort som den kom!
Du er glad i å lese skjønner jeg. Det var jeg også før jeg ble syk, nå klarer jeg ikke konsentrere meg så lenge at det blir til noe lesing. Håper og ser frem mot den dagen jeg kan lese igjen, da blir det mye å ta igjen.

Unknown sa...

Synes det er blitt kaldt i huset også....brr..:))

Røsslyng sa...

Marit: Gudene skal vite jeg har hatt årevis der konsentrasjon har vært fullstendig mangelvare og hodet bare fullt av rot, depresjon heter det visst på fint...
Nå er det en glede å ta fatt på lesningen igjen, har litt å ta igjen selv om det fortsatt finnes dager og perioder der ikke alt er like greit
Håper du finner igjen leselysten din et sted på veien! :)