...har ankommet helt fra Venezia for å bo hos oss.
Han skal få selskap av to artsfrender fra samme sted
når jeg bare får somlet meg til å finne frem hammer og passende spiker..
Jeg synes disse maskene er så flotte, den første kjøpte min mor til meg første gang hun var i Venezia
og siden har det blitt en "tradisjon".
Nå er hun nylig kommet hjem igjen derfra med denne sjarmøren i blåtoner :)
Denne uken kom helga ekstra tidlig,
litt for brått for mitt vedkommende uforberedt som jeg var.
Sånn går det når man ikke følger helt med...
Men det skal bli usigelig deilig med vekkerklokkefrie dager,
og blir været bra også fremover skal jeg ikke klage.
Ha en riktig så fin langhelg!
Flatbrød i kromkakejernet
for 6 år siden




2 kommentarer:
Synes de var flotte. Så gøy å få en slik gave som man liker. :))
Jeg har sansen for Venezia og alt som følger med. Jeg har aldri kommet meg dit, men en eller annen gang må jeg vel få det til.
Maskene var flotte og jeg skjønner godt at du liker dem.
Ha en herlig langhelg.
Legg inn en kommentar