Her ryddes det for tiden og det er sjokkerende å oppdage alt man har tatt vare på
og bare puttet inn i skap og skuffer opp igjennom årene.
Siste tiden har jeg fått en kvelende følelse av alt rotet rundt meg,
og med manglende plass til å gjøre av alt/rydde på plass ting
så ble jeg nødt å ta meg selv i nakken og gjøre noe drastisk.
Det er vel noe med at når man ikke har åpnet og hatt bruk for noe i en skuff på et par år
så hverken trenger man det eller kommer til å savne det
jeg håper ihvertfall det er slik for nå holder jeg på med en grundig utrenskning og omorganisering av saker og ting.
Men innimellom skal man jo bruke tiden til noe lystbetont også,
så jeg har lest 'Pinnsvinets Eleganse' av Muriel Barbery og storkost meg med den.
En herlig og facinerende bok jeg anbefaler dere å lese
Og så synes jeg bokomslaget var usedvanlig vakkert...
og bare puttet inn i skap og skuffer opp igjennom årene.
Siste tiden har jeg fått en kvelende følelse av alt rotet rundt meg,
og med manglende plass til å gjøre av alt/rydde på plass ting
så ble jeg nødt å ta meg selv i nakken og gjøre noe drastisk.
Det er vel noe med at når man ikke har åpnet og hatt bruk for noe i en skuff på et par år
så hverken trenger man det eller kommer til å savne det
jeg håper ihvertfall det er slik for nå holder jeg på med en grundig utrenskning og omorganisering av saker og ting.
Men innimellom skal man jo bruke tiden til noe lystbetont også,
så jeg har lest 'Pinnsvinets Eleganse' av Muriel Barbery og storkost meg med den.
En herlig og facinerende bok jeg anbefaler dere å lese
Og så synes jeg bokomslaget var usedvanlig vakkert...
Og så strikkes det selvfølgelig litt
selv om det ikke går særlig fort unna...
Ja, man får gjort litt av hvert når været ikke viser seg fra sin beste side,
jeg synes nemlig det er surt og kaldt ute for tiden
så hagen og alle dens gjøremål har blitt litt nedprioritert de siste dagene.
jeg synes nemlig det er surt og kaldt ute for tiden
så hagen og alle dens gjøremål har blitt litt nedprioritert de siste dagene.




3 kommentarer:
Jeg har ryddet i dag jeg også. Jeg skulle egentlig bare rense teppet, men så klarte jeg ikke å stoppe og nå er huset mitt RENT - og jeg er totalt utslitt. :)
Nydelig omslag og utrolig spennende tittel. Jeg har ikke hlrt om boka før så jeg måtte google litt.
Nydelig farge på strikkeriet ditt. Hva blir det?
Ha en fin dag.
Tusen takk for oppmuntrende kommentar til Frustrert frue! Nei, jeg skal ikke gi opp blogginga. Det er jo så artig å bli kjent med alle dere kreative damer:)
Strikking og hage -ja det er jammen godt vi har noe å ty til enten været er godt eller dårlig.
Legg inn en kommentar