Kanskje det blir litt i varmeste laget med alpakka, men så lunefullt som værgudene har oppført seg siste tiden er det best å være på den sikre siden.
Garnet blir ihvertfall en sann glede å strikke av, både kvalitet og farge er ubeskrivelig herlig selv om bildet er nokså elendig.De foregående dagene har vi hatt strålende sol, ja rett og slett herlig vårvær og det meste av tiden har da selvfølgelig vært brukt i hagen.


Nå skal jeg gjøre som denne lille karen her, slenge meg på sofa'n og bare gjøre ingenting

Fortsatt fin maihelg til alle dere som dumper innom!




4 kommentarer:
For en herlig pus!! Og flotte bilder også.
Her regner det i dag, men mulig jeg får sneket inn litt hagearbeide alikevel.
Blir spennende å se hva de 21 herlighetene skal bli. Tusen takk for koselig kommentarer, koselig blogg du har. Og så fine blomsterbilder du tar. Ha en fin 17. mai, jeg har bunaden klar ,-)
Pusekatter er herlige mennesker!!
Det skal bli spennende å se den kjolen ferdig. Garnet der nydelig ut.
Jeg står på farten til å dra opp til Aberdeen (3 og halv times kjøring) og prøver å hyske hva det er jeg skal ha med meg.
Ha en strålende 17mai.
oh ja, det blir bare hurtigt kedeligt med al den soven tror jeg. Yndig missekat du har og ung ser hun ud, ikke sådan en gammel rundstrikket hankat som min, men selvfølgelig elsker jeg ham. Hav en god uge.
Legg inn en kommentar