Mens Gubben var på Lefdal i går for å bestille toppdeksel og sider til oppvaskmaskinen
gikk jeg litt amok i garnbutikken...
10 nøster med BabySilk fra DSA i gammelrosa og plomme
9 nøster Sandnes alpakka som kanskje skal få bli jakke med tid og stunder.
Fargen er mye mørkere enn det fremgår av bildet, jeg ville vel kanskje kaldt det vinrødt.
2 nøster Babysilk i beige som jeg skal bruke til å avslutte ermene på en jakke jeg har på pinnene men manglet litt garn til.
5 nøster rosa Sandnes aplakka jeg ikke kunne la ligge igjen, jeg finner helt sikkert en anvendelse for dem engang.
4 nøster Sandnes aplakka, i en littegrann lysere nyanse enn det som er i jakken min, så mulig jeg lager meg et sjal av det...
3 nøster Faerytale fra DSA De to syrinfargede matcher det jeg kjøpte forrige gang, som er litt mørkere.
Og så hadde de en kurv med diverse for kr 10,- pr nøste 

Flere Evillahesper rasket jeg med meg, det lengst til venstre er av samme sort som den hespen på 190g jeg kjøpte sist så da har jeg 245g av den og kanskje et håp om at det er nok til et eller annet plagg. De to andre aner jeg ikke hva jeg skal bruke til, men man kan jo ikke bare la slikt bli liggende igjen...
5 stk 100 grammere med tynt lanolingarn fra Færøyene.
Disse aner jeg ikke hva er for noe, men jeg mistenker silke for å være med for det er farlig godt å ta påog for ti kroner stykket var det ikke noe å stusse på en gang selv om jeg er litt skeptisk til fargene på den ene...
Tja, da tror jeg jeg har litt å henge fingrene i fremover... 

Og så hjelper det jo også litt på humøret når Gubben helt av seg selv og uten noen spesiell anledning kommer hjem med en kvast blomster til meg












5 kommentarer:
En herlig dag må du ha hatt. Dette skal bli spennende å følge med på. :))
Jeg synes på ingen måte at dette var det verste du kunne trøsteshoppet!!! :-D
Så mye fint garn du har kjøpt! Skal bli artig å se hva du lager av alt dette :)
Ååååååååå for en fantastisk stund du må ha hatt i den butikken. Så herlig å komme hjem og pakke opp. Og hvilken nytelse å tenke på alt hva dette kan bli til! Er det dette som kalles lykke?
Ja er det ikke bra at det er trøst å finne, sier jeg. Jeg ville blitt veldig trøstet av dette. ;) Lekkert, lekkert, lekkert.
Legg inn en kommentar